קורס הכשרה מקצועית
להנחיית מיניות בריאה 
  בגישת דפנה פלר
דפנה.jpg

 - להתבגר דרך קשר -  

מעוניינת לחזק את הביטחון ביצירת קשר עם הדור הבא - בתחום רגיש, עוצמתי ומשפיע?

מעוניינת להיות ממשיכת דרך, וגם לסלול דרך מקצועית ומרתקת משלך?

שואפת ללמוד ולהתמלא במרחב עוטף ומצמיח?

*מיועד הן לנשים ללא רקע קודם

והן לנשות מקצוע עם ניסיון חינוכי – טיפולי המעוניינות להוביל את התחום בעבודתן

בסיום הקורס תינתן תעודה הכשרה

"מנחה למיניות בריאה בגישת דפנה פלר"

"זהו קורס המעניק כלים של מה ואיך לומר לילדים ונוער. אך זה בעיקר קורס עם תורה מסודרת ופרקטית, הנוגעת בעולמות הקשר, הגוף, הנפש והרוח במשולב כדי ליצור תהליכי ריפוי עמוקים" (תלמידה)

קורס ייחודי לנשים המעוניינות להנחות בנושאי המיניות בריאה

בדגש על הנחיית מתבגרים (ונוער בסיכון) מכיתה ה' ועד י"ב

 

ולנשים המבקשות לעבור תהליך מפגש עם עצמן, להיות ממשיכות דרך 

ולהפוך לכתובת של אמת לדורות הבאים!

 

"דפנה יקרה, השפה שבה את משתמשת

היא כמו מים חיים על נפש"...

דפנה פלר,

בת 43, רעיה ואם.

מתגוררת בירושלים לאחר 10 שנים של מגורים והקמת הישוב וקהילת "אבנת" סביב הפנימיה הטיפולית לנוער "יפתח" שבמדבר יהודה, צפון ים המלח. אישי יריב מנהל כיום את הפנימייה.

בהכשרתי עובדת סוציאלית ומטפלת מוסמכת בזן שיאצו.

עוסקת בעולמות החינוך והטיפול כ23 שנה.

מנחת שיטת המודעות לפוריות.

שותפה בהקמה ובהנחיית התוכנית "עבודה שבגוף" כ7 שנים.

ממייסדות תחום החינוך למיניות בריאה בבתי הספר הדתיים והמשלבים ברחבי הארץ, ועוסקת כ17 שנה בהעברת סדנאות, קורסים, השתלמויות והרצאות לבני נוער ולנוער בסיכון, להורים ולצוותים חינוכיים וטיפוליים.

מחברת הספר "מתבגרת באהבה".

הקורס הוא פרי מתוק וייחודי שצמח מתוך אלפי סדנאות ומפגשים 

.שהפכו למסע חיים

הוא נולד מתוך רצון לחזק את היכולת

לסמוך על עצמנו

 , את היכולת ליצור קשרים מרפאים

,להעביר את הידע המקצועי, התובנות והכלים 

!להציל נפשות, ולהרחיב את מעגל ההשפעה והטוב

מי אני?

רוצה להירשם? להתלבט עם דפנה? לקבל המלצות על הקורס?

סילבוס המפגשים תשפ"ב 2021/22

 

(כל הזכויות שמורות)

דפנה פלר

1

מפגש פרונטלי// פתיחה והכרות; להיות ילדה - אשה - מנחה; אהבה עצמית; קשב לגוף; ריפוי עצמי ועבודה עם כאב; מהי מיניות; הבניית בסיס רגשי למיניות בריאה; נושאי החינוך המיני; מהותו של קשר; להיות לכתובת משמעותית; מניעות נפוצות; עקרונות בשיח.

2

מפגש פרונטלי// סיטואציה ודרכי תגובה; מהות הקשר; ממיניות בריאה ועד מיניות לא מותאמת בגילאים הראשוניים של הילדות – פירוט לנושאים; הנכחת הגוף; הבניית קול פנימי וגבול פנימי; מוגנות.

3

מפגש בזום// סיטואציה ודרכי תגובה; איך באים ילדים; גיל ההתבגרות - מאפיינים; אופני יצירת קשר ומפגש ב"שדה"; להיות בת ולהיות בן – מהחוויה האישית ועד להבדלים שבגוף; בנות: שינויי ההתבגרות בגוף ובנפש; כלים ראשוניים לבניית סדנה.

4

מפגש פרונטלי// סיטואציה ודרכי תגובה; אופני יצירת שיח המשלב רוח בגוף; אנטומיה - פיזיולוגיה - הורמונולוגיה; משמעויות איבר המין; המחזור החודשי; סימני הפוריות ושיטת המודעות לפוריות ככלי בהנחיה.

5

מפגש פרונטלי// סיטואציה ודרכי תגובה; התמודדות עם כאב; תבונת הגוף הנשי – עונות; היגיינה מאוזנת; התייחסות להסרת שיער; מושג הבתולין; כלים לבניית סדנה.

6

מפגש בזום// סיטואציה ודרכי תגובה; בנים: שינויי ההתבגרות בגוף ובנפש; מושג הגבריות; איבר המין; מערכת פוריות הגבר ותבונת הגוף הגברי; כוח הזרע והשימוש בו.

7

מפגש פרונטלי// סיטואציה ודרכי תגובה; למידת מודל ארבעת שלבי התגובה להתנהגויות מיניות; קשרים בין בנים ובנות; חיזור; אהבה מול התאהבות; סימנים לקשר בריא ושאינו בריא; משולש האהבה: מחויבות - אינטימיות - תשוקה; נורות אדומות בתוך קשר.

8

מפגש פרונטלי// סיטואציה ודרכי תגובה; שיח בשני קולות: ערכים + מפגש ב"שדה"; משמירת נגיעה, דרך מגע ועד יחסים אינטימיים; בשלות והסכמה; מניעת היריון ומחלות מין; כלים לבניית סדנה.

9

מפגש בזום// סיטואציה ודרכי תגובה; יחסים אינטימיים – ארבעת השלבים; הדומה והשונה בין המיניות הגברית למיניות הנשית; סקירת אמצעי מניעה.

10

מפגש פרונטלי// סיטואציה ודרכי תגובה; דימוי גוף – גורמים, השפעות, דרכי התערבות; הפרעות אכילה; גילוי וכיסוי; מושג הצניעות בגוף ובנפש; כלים לבניית סדנה.

11

מפגש פרונטלי// סיטואציה ודרכי תגובה; תכנים מיניים ופורנוגרפיה ברשת – גורמים; השפעות; כלים להתמודדות; כלים לבניית סדנה.

12

מפגש בזום// מפגש סיטואציה ודרכי תגובה; נטיות מיניות - גורמים; דרכי ביטוי ורצף מיניות; נטייה מינית בעולם הדתי - דרכי התמודדות; כלים לבניית סדנה.

13

מפגש פרונטלי// סיטואציה ודרכי תגובה; הטרדות ופגיעות מיניות - גורמים; דינמיקה של פגיעה מהצד הפוגע ומהצד הנפגע; השפעות.

14

מפגש פרונטלי// סיטואציה ודרכי תגובה; המשך תחום הפגיעות; כלים להגברת המודעות; כלים להתמודדות ולריפוי; כלים לבניית סדנה.

15

מפגש בזום// השלמת תכנים; הכנה לפרקטיקום.

24 - 16

 

הכשרה מעשית וכלים בהנחיה.

25

מפגש פרונטלי// סיכום ופרידה.

מה תקבלי מהקורס?

  • שירות איכותי ויחס אישי חם לאורך הקורס. לימודים בתוך קבוצת נשים אינטימית, תומכת ומעצימה

  • העמקה בגישה מהוותיקות ומהמבוססות בארץ, שצמחה מניסיון מפגש עם עשרות אלפי תלמידים ועם נוער במצבי סיכון 

  • ידע מקצועי + כלים פרקטיים + שפה ערכית + שיח רגשי + הכשרה מעשית

  • העמקה בכלים מעולמות החינוך והטיפול ובכלים מעולמות הגוף והרוח

  • תהליך צמיחה ורכישת ביטחון כדי להיות לכתובת משמעותית מובילה + פתח לאפשרות להיות אשת המקצוע האחראית על התחום במקום העבודה

  • פתיחת ערוץ למפגשים אנושיים מרגשים ולעשייה שכל מהותה אור ונתינה

  • ערוץ לפרנסה בתחום שהביקוש אליו גובר והולך (מנחה שתעביר כמה סדנאות עם סיום הקורס, תכסה בזמן קצר את שכר הלימוד שהושקע) 

  • הקניית מיומנויות בהנחיית קבוצות ובתכנון סדנאות והרצאות

  • תעודת הכשרה והסמכה: "מנחה למיניות בריאה בגישת דפנה פלר"  

פרטים על הקורס:

הקורס יתקיים בימי רביעי בבוקר

החל מ - י"ד חשון תשפ"ב 20.10.21

למשך 25 מפגשים 

בין השעות 9:15  ל13:15

הקורס יתקיים בשכונת קטמון בירושלים 

ושליש מתוכו יתקיים בזום

עלות: 8500 ש"ח כולל מע"מ

בהרשמה מוקדמת (הוחלט על הארכה) 

עד כ"ד באלול 1.9.21

7800 ש"ח כולל מע"מ

*נשים המתקשות לשלם מוזמנות ליצור איתי קשר

-מספר המקומות מוגבל-

****

רוצה להירשם? להתייעץ עם דפנה? לקבל המלצות על הקורס?

לאתר הבית של דפנה ולכתבות היכרות:

https://www.dafnafeller.co.il/

 

פוסט לדוגמה על עבודה עם בני נוער "אקפיד על עילום כל פרט":

https://www.facebook.com/profile.php?id=100036365051308

"הזמן הזה בקבוצה הפך לציפייה ליום הבודד הזה בשבוע, שבו אני יוצאת ללמוד משהו בשבילי... בשביל הנשיות שלי, בשביל הילדה הקטנה שבי, ששואלת, מחפשת, בודקת... נוצר חלל שאפשר להביא לתוכו כאבים, מסעות, עוצמות, חולשות, לבטים, תהיות, געגועים ותקוות שמתהווים לכוח וקסם ויופי נוגע.

כל מפגש חיבר אותי לעצמי ולאמהות שלי. מרגישה צורך לצעוק ולספר לכולם על החשיבות הגדולה!!! גם לאחר שהקורס נגמר אני עדיין מרגישה את ההשפעות שלו עלי, על נפשי ועל ביתי...

היה בזה משהו עמוק יותר מקורס. הדברים טופלו בידיים רגישות וטובות וזה חלחל עמוק וישר עד אין סוף".

 

תלמידה 

 

*

 

"הרגשתי את הלב מתרחב ומשהו בתוכי נרגע.
אני מרגישה שבתפיסותייך ובמילותייך את מחזירה אותנו

הביתה פנימה - מניחה כל דבר במקומו הראוי. 
נותנת כלים ומילים לתחושות.
זה בונה עוד קומה בבניין, מעמיק יסודות ומחייה"

 

ליאור קאודרס